مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان
مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزاندانلود مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان مبانینظریمشکلاملاییودیکتهنویسیدانشآموزانمبانینظریمشکلاملاییودیکتهنویسیدانشآموزان-------
مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 29
قیمت: 58190 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان
عمدهترین مشکل املایی دانشآموزان: 31
الف. نارسانویسی: 31
ب. ضعف در حافظهی دیداری: 33
علل ضعف حافظهی دیداری: 33
ج. ضعف در تمیز دیداری 34
د. حساسیت شنوایی 34
پایین بودن حساسیت شنوایی عامل اصلی این اختلال است. نمونهی این نوع اختلال: 35
ه. عدم دقت و توجه 35
علل اشتباه نویسی در دندانه: 35
اشکالات مربوط به تشدید: 37
تعریف املا: 38
الگوی برنامه درسی املا: 41
مهمترین محاسن این الگو عبارت از: 42
ولی به جهت هماهنگی مقدار متن املا در پایههای مختلف بدین شرح پیشنهاد میشود: 44
معیارهای ارزشیابی 47